rozstanie z dziewczyna

rozstanie z dziewczyna

6. Scarcity. Psychologiczna reakcja jest dołączony do tej koncepcji; ludzie nie chcą stracić. Student nabyć używane samochody osobowe, wypolerować je, a reklamowane je do sprzedaży w zdecydowanie wyższej cenie niż to, co zapłaciliśmy. Jego tajna broń? Poprosił wszystkich, którzy odpowiedzieli na jego reklamę przybyć w tym samym czasie.https://sportowesuple.pl/92-rekawiczki Pierwszy facet przyjazd został pokazany samochód i jednocześnie szukał kolejny potencjalny nabywca przybędzie. Potem kolejny. Pierwszy facet byłby powiedział linia formuje i biorąc pod uwagę jeszcze kilka minut, aby się zdecydować. http://www.husky.org.pl/sklep/canicross-sprzet/ Można wyobrazić sobie niepokój, że zbudowany w świadomości potencjalnych nabywców. Jeśli pierwszy facet nie kupić, drugi prawie zawsze.

Na szczęście Cialdini podsumowuje każdy rozdział z podpowiedzi na temat „Jak powiedzieć nie”. Bez względu na to, jak konsumenci są inteligentni, mają niewątpliwie spadły dla wielu z tych technik stosowanych celowo lub przypadkowo. Ilu biednych decyzje inwestycyjne przedsiębiorstw, zakupy produktów lub ruchy strategiczne zostały pod wpływem czynników innych niż racjonalne? Dzięki Bogu automatyczna, bezmyślne decyzje należą już do przeszłości!

Kathy Batz

[Http://www.globalinternetsuccess.com]

kathy@globalinternetsuccess.com

Artykuł dzięki:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *