zdrada chlopaka sennik

zdrada chlopaka sennik

Następujące metody emocjonalne są wykorzystywane, aby przekonać / sprzedaż produktów i usług dla konsumentów. Sześć psychologiczne czynniki, które kierują zachowaniem człowieka obejmują

1. Wymianę

2. Zaangażowanie i konsekwencja

3. Dowód Społeczny

4. gustu

5. Organ

6. Scarcity

1. wzajemności. Jeśli osoba, która sprzedaje bilety loterii kupuje kawę, jesteś bardziej skłonni do kupowania losów od nich.masaż żary Ustawodawstwa wzajemności udowodnić, że dana osoba, po czym zaproponował coś poczują się zobowiązani do zakupu czegoś, nawet jeśli nie są zainteresowani.

2. Zaangażowanie. Zobowiązać się coś osiągnąć, gdy zobowiązanie zostało wykonane istnieje silne pragnienie, aby pozostać w zgodzie z nim. Ludzie lubią i wierzą w zaangażowaniu spedycja międzynarodowa ich wizerunku i reputacji jest, jaka jest stawka. Od samego początku jesteśmy uczeni, aby zawsze dotrzymujemy obietnic. Nasze zakorzenione odpowiedzi będą mieć negatywne konotacje, jeśli nie uda nam się dotrzymać tych zobowiązań.

3. Dowód Społecznych. Krótko mówiąc, pomysł, że jeśli inni to robią to dobrze. Ludzie podążają za tłumem, ponieważ wierzą w mądrość niego. Przypisanie odpowiedzialności. Jeśli chcesz rzeczy zrobić komuś to zrobić, w przeciwnym razie każdy będzie po prostu założyć, że to robi.

4. gustu. Atrakcyjność, podobieństwa, komplementy, kontakt i współpraca może dokonać osoba bardziej wpływowe. Większość z nas powiedzieć tak na prośby tych, których lubi. Obrót Tupperware może być również nazywany marketing wirusowy. Ludzie są bardziej skłonni do kupowania produktu, jeśli lubili osoba sprzedająca go im.

5. Urząd. W obliczu osób decyzyjnych do objęcia przewodnictwa od ludzi z autorytetem. Organ może być prawdziwe lub urojone; Ludzie mają tendencję do kupowania od ludzi, którzy mają tytuły zawodowe. Inne autorytetów to sławna adnotacje produktów lub oszuści, którzy korzystają z drogich samochodów i garnitury sprzedawać każdy rodzaj produktu.

Artykuł dzięki: nto olesiak